סמינר התחלה חדשה - נשימה טרנספורמטיבית

15.1.2023

אני מזמין את מי שבוחר ליצור שינוי משמעותי בחייו, לצאת מהשגרה תהליך מזורז לשחרור פחד וכאב מהחיים וליצור התחדשות הגוף והנפש. נלמד ונתרגל מספר כלים שיעזרו להחזיר את השליטה בחיים, בגוף ובנשימה. נלמד כיצד לקחת אחריות על כל פרט בחיינו ולתרגל את הגוף לעבודה נכונה ותקינה. נגלה כיצד ניתן לנווט את עצמינו באופן הנכון עבורנו בים המידע.

4 מפגשים מרתקים בהם נשתמש בכלי החזק ביותר שבבעלותנו, הנשימה, כדי להעיר את הנפש ולעורר שינויים אמיתיים ומשמעותיים בחיים. נחזיר לעצמינו שליטה ובעלות על הגוף והחיים שלנו דרך תרגול חוויתי של תהליכי נשימה שונים.
נעבור יחד תהליך שמשלב צמיחה, שינוי הרגלים, החזרת השליטה על הגוף והתעוררות הנפש בעזרת עבודה עם כלים מגוונים מעולם הנשימה המודעת. נעורר את הגוף לשחרור של חוויות לא פתורות או טראומות שאנו מחזיקים מהעבר ונחזיר את הגוף למצב של איזון וריפוי.

והכי חשוב תקבלו כלים חשובים ועוצמתיים כדי שתוכלו לשמר את התוצאות שיושגו בתהליך ולהמשיך ולקדם את עצמכם בעבודה עצמית.

סמינר התחלה חדשה

מה נלמד נקבל מהסמינר?

עבודה עם הנשימה בתרגולים יומיים או נשימה מעגלית מסייעים לגוף להיכנס למצב של ריפוי עצמי ע"י התנתקות מהשליטה של המוח החושב, הגברת העבודה של מערכת העצבים הפאראסימפתטית, שחרור חוויות באופן טבעי בעזרת הגוף, שינוי אמונות ונקודות הסתכלות, שחרור תקיעות ודפוסי התנהגות, העלאת רמת האנרגיה והחיוניות בגוף ותחושת אושר ואהבה.

נלמד כיצד דרך תרגול מעשי המפעיל את הזיכרון התאי כיצד להשתמש בנשימה כדי להשיג שליטה מוחלטת על הגוף והנפש. נדע כיצד לעבוד עם המחשבות והרגשות שעולים במהלך היום וכיצד לשחרר כל בעיה או חוויה מהעבר שמפריעה על ההתנהגות והחשיבה שלנו היום.

מה בתוכנית?

ניפגש כל שבוע בימי חמישי בשעה 18:00 לשלוש שעות, נעשיר את הידע ונקבל מגוון כלים תוך תרגולים שונים בנשימה טרנספורמטיבית ותרגולי ריברסינג מלא בכל מפגש.

  1. היכרות עם עולם הנשימה הטרנספורמטיבית
    מפגש בו נכיר לעומק את חברי הקבוצה, נתנסה במגוון תרגילי נשימה קצרים לתרגול יום יומי שיסייעו בשחרור חוויות ושינוי הרגלים נסיים בסשן נשימה ריברסינג.
  2. פחד וכאב כמצפן
    נבין יחד את המשמעות של פחד וכאב בחיינו ונלמד כיצד לבצע תהליכים פנימיים שישנו את דרך ההתמודדות שלנו עם החוויות. נתרגל עבודה עם הפחדים האישיים שלנו וניצור שינוי מבפנים.
  3. התמודדות קבלה ושחרור
    נגלה כיצד אמונות שאנו מחזיקים משפיעות על המחשבות שעולות המוח והרגשות שחווה הגוף. נחזק את בסיס האמונה של אהבה עצמית שיאפשר לנו לשחרר את בעבר ולשנות את האמונות שלא משרתות אותנו.
  4. נוכחות בהווה וטקס סיום
    נתרגל כיצד להיות נוכחים בהווה כצופה ולהסתכל ממקום נקי ללא שיפוטיות על החוויות שאנו עוברים. נעבוד עם צלילים, מדיטציה, ריקוד ונשימה ונלמד כיצד ליצור שינוי אנרגטי בכל מצב הדורש. נקנח במסיבת סיום מרגשת.

פרטים טכניים

הסמינר התחלה חדשה ללימוד חוויתי ומעמיק בנשימה מודעת הוא בעלות של 1500 שקלים.

הסדנה הקרובה תתקיים מתאריך 15.1.23 בימי חמישי בשעה 18:00 במרחב הבריאה המהמם במושב רינתיה ותמשך כשלוש שעות, פרטים מדויקים יישלחו לקראת המועד.

במהלך הערב יוגש כיבוד ושתייה חמה.

למעוניינים להירשם או בפרטים נוספים ניתן ליצור קשר

טלפון 053-4533761

מייל info@roiebenjamin.com

 

מחכה לראותכם בהרפתקה המדהימה בחייכם.

אלטר

ניתן גם להירשם בטופס ההרשמה בתחתית הדף.

מידע נוסף על נשימה טרנספורמטיבית – לחץ כאן

מאמר על חשיבות הנשימה והיכולות שלה – הקסם העתיק של הנשימה

לתשלום ושמירת מקום לסדנה הקרובה לחץ כאן

רישום לסדנא הקרובה - 15.1.23

דילוג לתוכן