כיצד השפיעה הנשימה על חיי

מסע הנשימה שלי

היי חברים, אני רוצה לשתף אתכם כיצד תרגול הנשימה השפיע על חיי.

כמו שכולכם יודעים, או שלא, עשיתי מעבר חד בשנה האחרונה מעולם ההי טק לעולם הטיפול האלטרנטיבי. החלטתי לשים את הדגש על הקשבה ללב ולחלומות שלי ומה שהיה עיסוק צדדי בשנים האחרונות הפך להיות העיקר.

הרבה אנשים אמרו לי לאחרונה שיש לי אומץ לעשות כזה צעד כגרוש עם שני ילדים ואני לא הרגשתי שהצעד דרש אומץ או מאמץ, אלא היה תהליך ברור שהגיע זמנו ופשוט הרגיש לי שזה הזמן הנכון ושאני בשל לכך. בעבר קבלת החלטה על שינוי מסוג זה הייתה לוקחת זמן רב, מלווה בפחדים, התלבטויות, בזבוז אנרגיה במחשבות מיותרות ואובדן התשוקה והמוטיבציה לאחר זמן קצר.

אחת הסיבות העיקריות לשינוי הגדול שקרה היא ההחלטה שלי להכניס תרגולי נשימה לשגרת החיים שלי.

לפני כשנה וחצי החלטתי לתרגל נשימה מודעת באופן יומי ושבועי (ריברסינג) ומאותו רגע התחיל תהליך מופלא. הגוף התחיל להיות במודעות לנשימה. ראיתי כיצד היא משתנה על פי הסיטואציה ובעקבותיהן הרגשות שמביע הגוף. הצלחתי לאזן את התחושות בעזרת מודעות גבוהה יותר לנשימה נכונה. הקצב והלחץ הכללי ירדו ככל שהתמדתי בנשימות והרגשתי כיצד משתחררים פחדים וטראומות שהחזקתי מהעבר.

כבר מהחודש הראשון הרגשתי את ההשפעה החיובית שיש לנשימות על הגוף והנפש אך עם זאת הרגשתי התנגדות גדולה שהפעיל המוח שאינו אוהב תהליכים של שינוי. לאחר שהוא התרגל ההרגשה השתנתה מהתנגדות לחוויה כיפית ומהנה של נשימה ושחרור.

ההתמדה בנשימות באופן יום יומי חיזקה את תחושת הביטחון של הגוף ביכולת לשחרר חוויות ולא להחזיק. הרגשתי כיצד בכל תרגול דברים שאני עובר ביום יום, שפעם היו מטרידים אותי ימים ולפעמים שבועות או חודשים, היו מקבלים תשובה או פתרון, משוחררים במהירות מהגוף והנפש ולא שבים להעסיק את המוח.

היכולות הפיזיות שלי השתפרו, מה התבטא בשיפור בכושר הגופני, תחושה שנכנס יותר אוויר למערכת ושקל יותר לנשום. הרגשתי מודעות ורמת אנרגיה גבוהה במהלך היום וחוויות עמוקות שהוחזקו בגוף ובנפש השתחררו מדי פעם במהלך התרגולים היומיים והשבועיים.

במהלך הדרך למדתי טכניקות רבות של תרגולי נשימה מודעת ועדיין הרגשתי כיצד במהלך התרגולים הגוף שלי מנחה אותי ומלמד אותי תרגילים נוספים וצורות עבודה שונות. זה הרגיש שהגוף כבר מכיר אותן ופשוט מנסה להדריך אותי ולהזכיר לי. ההתמדה לא רק שינתה את ההוויה היומית שלי אלא גם עזרה לי להעמיק בעצמי ובנשימה.

אני רוצה להזמין אותכם להגיע לטעימה מעולם קסום שיאפשר לכם להגיע למקומות ותחושות שלא תחוו בעזרת אף תוסף חיצוני והכל נמצא אצלכם בגוף. הנשימה היא מפתח הכניסה לעולם הפנימי שלכם ולהחזרת השליטה שלכם בגוף ובנפש.

לפרטים נוספים על סדנת הנשימה הקרובה לחץ כאן.

לקרוא עוד על נשימה מעגלית לחץ כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן